CTRL + C pour copier ne marche plus

Surfeur1912

New member
Reaction score
0
Bonjour à tous

J'ai un petit problème bizarre depuis que je suis passé à Windows 11 (24h2) : le raccourci CTRL + C ne marche plus.
Il faut que je fasse CTRL + Ins pour pouvoir copier.
C'est moins pratique car il faut les deux mains pour effectuer ce raccourci.
Je précise que les autres raccourcis marchent normalement (CTR+V, CTRL+X etc ...)
Auriez-vous une solution ?
Merci d'avance pour votre aide
Cordialement

Bighorn

Well-known member
Reaction score
103
Hi all I've had a weird little problem since I switched to Windows 11 (24h2): the shortcut CTRL + C doesn't work anymore. I have to do CTRL + Ins to be able to copy. It's less convenient because it takes both hands to make this shortcut. I specify that the other shortcuts work normally (CTR+V, CTRL+X etc...) Do you have a solution? Thank you in advance for your help Kind regards
Just helping with translation on English-language site as I haven't gotten 24H2 yet.

Vote:

Sir_George

Well-known member
Reaction score
21
Bonjour à tous

J'ai un petit problème bizarre depuis que je suis passé à Windows 11 (24h2) : le raccourci CTRL + C ne marche plus.
Il faut que je fasse CTRL + Ins pour pouvoir copier.
C'est moins pratique car il faut les deux mains pour effectuer ce raccourci.
Je précise que les autres raccourcis marchent normalement (CTR+V, CTRL+X etc ...)
Auriez-vous une solution ?
Merci d'avance pour votre aide
Cordialement
The link below should help with your problem.

Vote:

Ask a Question

Want to reply to this thread or ask your own question?

You'll need to choose a username for the site, which only take a couple of moments. After that, you can post your question and our members will help you out.

Ask a Question